Tess Gerritsen-Vanish-Kitap Tavsiyesi

Herkese merhaba !!! Bu ara okumaya hız verdim. Gerçi her gün birkaç sayfa da olsa okumaya çalışıyorum ama hem havaların karlı ve soğuk olması ; hem de kızımın soğuk algınlığı bizi eve hapsedince biraz fazladan vaktim kaldı. Can sıkıntısından hemen her gün evi süpürdüm, dolapları boşaltıp düzenledim kısacası ıvır zıvır işlerle uğraştım. Karya da bu arada okumayı söktü, onunla da her gün çalışıyoruz. Her ne kadar evde olmaktan çok mutlu olan bir insan olsam da, şunu anladım ki günde bir kez açık havaya çıkmalıyım. Yoksa bunalıyorum:) Bu arada büyük oğlum da staj yaptığı yerde ufak bir kaza geçirdi ama şimdi iyi. 
Okuma listeme aldığım kitaplara kütüphanede rastlayınca doğrusu çok mutlu oluyorum. Tess Gerritsen uzun zamandır listemde olan bir yazardı ve kütüphanede birkaç kitabını bulunca tahmin edersiniz ki, çok sevindim. İlk seçtiğim kitabı Scheintot (Vanish/Rizzoli & Isles). 
Rusya' dan iş bulma vaadiyle Amerika' ya getirilip, bir eve hapsedilen ve hayat kadını olarak çalışmaya zorlanan birkaç kızın öyküsü. Dedektif Jane Rizolli tesadüfen kızlardan biri tarafından esir alınınca, olayların yönü değişir. İşlerin perde arkasında hükümette önemli görevi olan birinin bulunduğu anlaşılır. 

Tess Gerritsen

Cinayet ve polisiye romanlarını zaten çok severim bu kitap da tam benim zevkime göre çıktı. Son sayfasına kadar heyecan seviyesi düşmedi ve merakta bırakıp hep okuma isteği uyandırdı ki , bu bir kitapta en sevdiğim şeydir. Elinden bırakamamak, hem bitmemesini isteyip, hem de merakla okumak. Tess Gerritsen, bunun dozunu çok iyi ayarlamış. O kadar sevdim ki, biter bitmez hemen yazarın bir kitabını daha aldım. 


Tess Gerritsen

Goodreads' te oldukça fazla hayranı olduğunu gördüm Tess Gerritsen' in. Kitap sayısı da çok fazla hepsini bulabilecek miyim bilmiyorum. Ama kitaptaki dedektif Rizzoli çok sempatik geldiği için bu serinin diğer kitaplarını da araştıracağım. 

Tess Gerritsen- Biyografi

San Diego' da doğdu. Stanford ve San Fransisco' da Kaliforniya Üniversitelerinde Tıp okudu. Anne olduktan sonra doktorluk yapmak istemedi ve çocuklarının bakımı ile ilgilenmek için evde kaldı. Bu arada yazmaya başladı. İlk yazdığı öykü, yarışmada birincilik kazandı. Yazdığı bir çok polisiye ve cinayet romanının yanısıra ünlü Rizzoli ve Isles dizisi de aynı adı taşıyan kitap serisinden esinlenilerek hazırlanmıştır. 
Siz Tess Gerritsen' in kitaplarını okudunuz mu? Hangilerini okudunuz?


  • Bu arada facebook sayfamdan beni takip eden okurlardan Beyoğlu Anıları ile ilgili sorular geldi. Yazıyorum ilginize çok teşekkür ederim. Biraz karışık yazdığım için hemen yayınlayamıyorum düzenledikçe devamını ekleyeceğim. Benim hikayemde başkalarının da kendilerinden bir şeyler bulması beni çok mutlu etti. Takip ettiğiniz için teşekkür ederim :)

5 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Derya'cığım öncelikle kızına ve oğluna geçmişler olsun diyorum. Umarım çabucak atlatırlar.
    Kadıncağızı takdir ettim tıp okumuş ama doktorluk yapmamış çocukları için büyük fedakarlık, herkes yapamaz. Risolli ve Isles dizisi bir ara televizyonda gösteriliyordu çok severek izliyordum ama hangi kanalsa sonra bitti:( çok üzüldüm, em tv miydi öyle bir şey ama aklımda yanlış kalmış da olabilir..
    Emeğine sağlık:) Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Geçmişler olsun.Tess harika yazıyor acayip beğeniyorum hatta Rizzoli and Isles dizisi hep onun senaryosuydu ve ben bayılarak izliyordum

    YanıtlaSil
  3. öncelikle geçmiş olsun canım , Tess abla candır ya :D

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun Derya. Bu yıl buralara kış gelmedi ama fotoğraflarından görüyorum sizin oralar karlı. Soğuklarda kitap daha bir keyifli oluyor...

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. Aynı durumu şu an ben yaşıyorum. Dışarı çıkamamak hakikaten bunaltıyor insanı.
    Tess Gerritsen'in kitaplarından birini okumak istiyorum. Rizzoli & Isles dizisini izlemiş ve sevmiştim. Tess, dizinin senaryo kadrosunda bulunuyor. Hatta bölümlerden birinde Tess Gerritsen'de oynamıştı, küçük bir rol vermişlerdi ona. :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski